oktober 2011

Solnedgang og ny kompis

Første rare dyr vi har sett på 7 dager.... Bortsett fra musa på rommet på et tidligere hotell, men det er en egen historie ;) han her heter forresten Oluf :) og ja mamma, han har bein... ;) !!!!! U...

Siste stopp...

Da er jeg og Linda overlatt til oss selv, resten av følget har returnert til kalde Norge, og vår kordinator fra air mauritius har fortsatt på ferie med son skjønne familie. Det var trist å si Hade ...

It's a wrap!!!!

Da er siste bildene tatt, 5 timer før deadline, helt perfekt!!! Vi er nå på nyyyyyydelige Belle mare plage,-Google it ;) Etter superbra jobbing sitter vi nå ved stranden og spiser verdens deiligste...

Fridag

I dag har vi faktisk helt fri og da skal vi bare nyyyte!!!Gårsdagen var meget effektiv, vi gjorde hele fashionshooten på et FANTASTISK hotell som heter Shanti, jeg og Linda er så heldige at vi skal...

Mere paradis...

Vi jobber og jobber og koooooser oss mellom slagene ;) I går kveld var indisk aften, først drinker på stranden med hotelledelsen etterfulgt av nyyyydelig middag...

En liten smakebit

Om dere skal unne dere en skikkelig fin ferie så MÅ dere reise hit!!! Vi har vært oppe og jobbet i 8timer allerede, og har nå en velfortjent pause mens vi venter på ettermiddagslyset :) så mens vi ...

Welcome to paradise

Welcome to paradise...stod det over inngangen når vi landet på mauritius, og dere...dette ER paradis!!! Etter 30timers reise var vi omsider fremme på hotellet, her blir vi møtt av hotell ledelsen p...

På vei til paradis

Da er vi altså på vei, en gjeng på 11stk, vi har alle våre oppdrag, mitt team består av 4 stk. Mellomlanding i London, flyet er 2,5 timer forsinket, hva gjør vi da? Jo vi finner en pub og drikker S...

morgenstund har gull i munn

har vært oppe i evigheter allerede, men loffer fortsatt rundt i joggebukse og hettegenser, deilig på en onsdag :) I dag har jeg tatt tid til selvpleie så jeg er klar til mauritius, skal på herlige ...

multitasking

...min spesialitet.... denne uken er jeg "småbarnsmamma", fulltidsfrisør, kordinator av neste ukes store prosjekt på mauritius som innebærer styling av klær, skaffe sponsorer, mailer frem og tilbak...

Cred to myself!!!

Jeg er så STOLT av meg selv!!!! Ja jeg er det!!! Og nå skal jeg fortelle dere hvorfor... Jeg har i samarbeid med Air Mauritius jobbet med å få til en jobb på mauritius, og som dere vet det har det ...

helmer, helmer, helmer...

stakkars dere, men sånn blir det bare et par dager... ;) Min lille skatt er mitt alt om dagen ;) I dag hadde han sin første dag på jobben, og han oppførte seg eksemplarisk! Jeg tror jeg har fått e...

hvor ble helgen av?

livet som valpemamma er hektisk kan jeg love dere, alle vil besøke og hilse på :) Det er bare superhyggelig men nå er det en sliten liten og stor her hjemme <3 Mamma og pappa kom til meg i går,...

ALDO love

mine nye skatter fra ALDO jeg rett og slett ELSKER mine nye boots fra ALDO!! de har perfekt høyde, de er gode på foten og akkurat det paret jeg har savnet ;)og min nye ring fra ALDO,- elsk

velkommen hjem lille skatt

Jeg lover at dette ikke skal bli en hundeblogg, men når jeg har fått en så totalt elskbar skapning i hus som Helmer, så må jeg bare dele han med dere <3 Verdens snilleste Emil kjørte meg til ko...

Flowerpower

Jeg har verdens skjønneste kunder!!! Fikk disse av dagens siste kunde, med beskjeden om at det var fordi jeg er så søt :) *smelt*

Dagens

I dag kommer lille Helmer :) og jeg gleder meg som et lite barn til julaften!!! Etter en tilnærmet søvnløs natt fordi sommerfuglene i magen tok heeelt av, stod jeg opp en time før vekkerklokken i d...

Mauritius

Om snaue to uker skal jeg til MAURITIUS!!!!! Jeg kan fortsatt ikke tro det.... Fikk endelig bekreftet det i går, og det har ikke gått helt opp for meg at denne drømmen har blitt virkelighet... Side...

So far so good

Jeg liker denne uken enn så lenge :)Jeg er mere positiv og full av energi, etter en nedtur kommer det jo ofte oppturer.. Klar for en lang dag på jobb, og i kveld får jeg to herlige gutter på middag...

Searching for a home

Jeg gleder meg til å se på leiligheter i dag, komme litt i gang på prosessen med å komme seg videre.jeg har jo allerede møblert begge leilighetene i hodet mitt, litt ivrig kanskje?...Ha en fin tirs...

beste mandag på lenge :)

Når jeg våknet i dag etter en etterlengtet natt med NOK timers søvn bestemte jeg meg for at denne uken skulle bli mye bedre enn forrige uke! Og det burde ikke være så vanskelig... ;) Startet jo våk...

Helmer :)

I dag har jeg vært og besøkt min lille skatt som jeg har bestemt at skal hete HELMER <3 han flytter hjem til meg om bare 5 dager og jeg gleder meg SÅÅÅ masse!!! Jeg må takke Line S. for det f...

back on track

endelig har jeg en pc å blogge fra, det har jeg ikke hatt på flere uker... sånn er det når man bor i bag og har ting både her og der.. Jeg skal ha leiligheten et par uker nå og det skal bli deilig!...

New look

Farlig å ha saks i huset når det er mye frustrasjon son vil ut....

Godt med forsikringer

I går fikk jeg vite at jobben jeg har jobbet med å få i boks veeeeeldig lenge nå er i boks, mere om dette skal jeg fortelle om så snart flybillettene er i booket ;) Jeg var overlykkelig av denne be...

Pink

My new t-shirt

Kjøpte denne i Milano, noen syns kanskje den er for mye, selv DIGGER jeg den ;) Hadde den til et par skinnbukser fra Gina Trikot og skyhøye sorte pumps :) neste gang jeg er der skal jeg kjøpe med e...

Åpning av KARE-design

I går kveld var jeg og min kjære venn Emil på butikkåpning, partners in crime ;) Maria Høili åpnet sin nye møbel og interiør forretning i Bygdøy Alle, suuuuuperfin!!! Så trenger du noe til hjemmet ...